2017. október 11., szerda

A boltoshölggyel való összeveszésem....

 Tervezek saját lábra állni a horgolásaimmal... Kezdő lépésnek létrehoztam egy Instagram profilt, ahova a horgoláimat töltögetem.

 Gondoltam, útjára indítom az egyik képemet a Pinteresten is.

 De elkövettem azt a hibát, hogy nem vízjeleztem a képeimet...

 Így fordulhatott elő, hogy egyszercsak jött az üzenet a barátnőmtől, hogy tudok-e róla, hogy az ÉN KÉPEMMEL reklámozza a tanfolyamát az egyik győri fonalbolt? Nem, nem tudtam róla...

 Néztem az oldalt, és tényleg...

 Nem lettem mérges, sőt! Baromi jól esett, hogy az ÉN KÉPEMET választották! :)

 De megkértem őket, hogy jelezzék a nyitó posztban, hogy az az én munkám, és linkeljék az Instagram fiókomat, mert ezt így illik. (arról már ne is beszéljünk, hogy az milyenmár, hogy nem saját képpel reklámoznak?! Illetve AZT A FONALAT, amivel én dolgoztam, náluk nem is lehet kapni... Mindemellett bár a munkám alapja egy interneten terjedő minta volt, az elkészült darabban sok sok változtatás van...)

 Tényleg kedvesen jeleztem... A barátaim, akik megtudták, hogy gyakorlatilag lelopták a képemet, nem voltak ilyen kedvesek... :D

 És a hölgy nem értette, hogy mi a bajom... Közölte, hogy a Pinteresten találta... Igen, ez igaz. De AKKOR IS jelöljük a forrást, az a minimum, hogy a Pinterestes linket odabiggyesztjük, de még jobb lenne, ha rákattintana a Pinterestes képre, ami az Instagram fiókomra viszi, és onnan linkel. Mert a Pinterest nem egy "fogd és vidd" képkereső, akkor sem, ha sokan így használják. Amúgy a Google sem...

 Úgyhogy újból megkértem. Nem arra, hogy tüntesse el a képemet, csakcsupán arra, hogy a nyitó posztot egészítse ki ezzel:

 "Forrás: https://www.instagram.com/p/BUjCDVlDeBa/ "

Annyit kértem, hogy ezt tegye bele a posztba. Neki is előnye lett volna belőle, mert büszkén osztottam volna meg a tanfolyásukat, hogy "nézzétek! az ÉN KÉPEMMEL reklámozzák magukat, juppijéééé!", és, mivel én is győri vagyok, még potenciális emberekhez is eljutott volna a híre, meg nekem is jó lett volna, mert esetleg többen ránéznek az Insta-fiókomra.

 De még mindig nem érettte. Bocsánatot kért. Elmondtam újra, hogy nem haragszom, de írja már oda azt a .....linket!

 Erre mit csinált?!

 Törölte a bejegyzést... (fejfogóssmiley...)

Sajnálom, hogy az időjárás nem tette lehetővé, hogy két hete, amikor otthon voltam, és betértem ebbe a boltba (ahol elhagytam a bankkártyámat...), ez a kardigán lehessen rajtam... ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése