2017. március 28., kedd

Oli foga

 Tegnap délután elültettem a fiúkkal egy csomó virágot az erkélyre. Míg én ültettem, a fiúk játszottak.




 Majd lementünk a játszótérre. Oli nagyon élvezte, egyedül fel tud mászni a csúszda létrájára (persze végig álltam mögötte ;) ), ügyesen leül, és várja, hogy odaérjek a csúszda aljához. :)


Homokoztunk is kicsit



Végig a sarkában loholtam, nosztalgiával gondoltam arra, mikor olvastam, horgoltam a játszótéren... ;)

 6 körül már mehetnékem volt. Nem nagyon akartam Oli mellől elmenni, de muszáj lett volna összeszedni a homokozójátékokat.így, amíg ő ott játszott, ahol előtte is sokszor, vettem a bátorságot, és a homokozó felé fordultam. Megfogtam kettő darab gereblyét, mikor Oli sírni kezdett...
 Odamentem hozzá, földes volt a szája, hüppögött kicsit, majd gyorsan megnyugodott, játszott tovább. Akkor vettem észre, hogy picit véres a felső ajka. Gondoltam megnézem, hol harapta el...
 Ó, bárcsak ELHARAPTA volna!!!!
 Ez a látvány fogadott:


A bal oldali felső 1-es foga hosszában is, és lapjában is kettéhasadt... :-o óhogyazaleborultjósípszóéletbe!!!!

 Hívtam Levit, jött, szóltam a nagyoknak, pakoltak, hívtuk a fogdokit, mehetünk.

 Mentünk. A Babákok is nagyon aggódtak Oliért, én totál kiborultam...

 Dokinéni megnézte, azt mondta, ő ezzel itt nem tud mit kezdeni, menjünk el a szájsebészetre. Nagy valószínűséggel ki kell húzni... :(((((( az ELSŐ fogát!!! A gyönyörű pici rizsfogát!! A nincskétéves tündérbabámnak, akinek a csodálatos mosolyától kisüt a nap... :(((((

 Esti, valószínűleg utolsó fogas kép:


Nemsokára indulunk a dokihoz, nagyon nagyon remélem, hogy nem kell az egészet kihúzni, hogy valahogy legalább a fele menthető... egész ovis korában fogatlan lesz... mi lesz a beszédfejlődésével?! Eléggé ki vagyok borulva... ;((((( annyira sajnálom, olyan dühös vagyok!!! Bár TUDOM, h ez akkor is megesett volna, ha mögötte állok... de hiába TUDOM, nem álltam mögötte... :(((((
 Ne haragudj, kisbabám!! :((((








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése