2017. március 28., kedd

Hírek Oliról

 A mannheimi doki megnézte, majd közölte, hogy ők ott nem tudnak egy nincskétéves, 10kg-s babát elaltatni, menjünk Heidelbergbe...

11-re értünk ide.

1 körül még mindig csak vártunk. Oli aludt egyet.


Alvás után persze AZONNAL kérte a cicit, Levi nagyon ügyesen terelte, lefoglalta <3
 Közben mi Danival szójátékokat játszottunk, vihogtunk, röhögtünk, igazából fantasztikusan JÓ volt _ennyire_ vele lennem :)




Kb 15-kor hívtak be minket... Oli tegnap ebéd óta nem evett, reggel fél 9 óta nem szopizott, amint meglátott sikított, h cici, anya... ;( úgyhogy nem tudtam a vizsgálóban bent maradni vele, csak Levi volt ott, meg Dani. Jó is volt ez így, Dani hozta a híreket :) miszerint nem biztos, h a 3 éven aluli babát tudják ma vállalni...

 Morr. Vártunk még egy kicsit...

Közben Lilu a barátnőjéhez ment a suliból, onnan haza. Még jó, hogy kivételesen vitt kulcsot...

 Aztán mehettünk az anesztessel beszélni. "Semmi pánik, kap szirupot, aztán a kezébe "pillangót", maszkkal elaltatják, fog ki, felébred, és ha éber, fitt, akkor mehet haza. Lehetséges mellékhatás lehet szívinfarktus, allergia,stb..." (A többit törölte az agyam...)

 Anesztes után vissza a szájsebészetre, Levit ott hagytuk, Danival elmentünk kicsit, kaját venni, ilyenek.
 Levi közben 3x hívott, persze némán voltam, nem hallottam... éljen a "hol a telefonom?!" funkció, amivel Levi is meg tud pingelni, az jó hangos, azt észrevettem :)

 Felmentek az osztályra, ott kellett még egy kicsit várni. Pont, mire oda jutottam volna, h elszaladok végre a wc-re, megjelent a nővérke, h mehetünk, adja Olinak a bódító szirupot.

 Szirup kész (úgy cuppant rá a gyerek a fecskendőre, mint aki nem evett, ki tudja mióta :) várjunk csak..! TÉNYLEG nem evett már mióta... :-/), lelifteztünk a műtőkhöz, kezdett hatni a szirup... tágult a pupilla, nyugodtabb lett a gyerek <3 kicsi husi még mosolygott is! És már nem akarta letépni a felsőmet sem ;)





 Majd jöttek a doktorok, és elvitték... mind a hárman elsírtuk magunkat... az a kicsi fiú, aki még a félismerősök elől is elbújik, hozzábújt az anesztes bácsihoz, és egy hang nélkül tűrte, hogy elvigyék valahova... ;(

 Kikísértem Leviéket, nekiálltam ennek a posztnak, visszamentem a műtő elé, már jöttek is a fogdokik, megkaptam A Fogat


A tejfogak akkor kezdenek mozogni, mikor a gyökerük elkezd felszívódni, és akkor esnek ki, amikor a gyökér teljesen eltűnt. Ezért, normál esetben nem látjuk, hogy a tejfognak is VAN gyökere. De még mekkora! :-o Olinak kb az egész foga 2/3-a a fogínyében lakott...
 A dokik mondták, h minden rendben volt. :)

 Levi hívott, hogy még csak most indultak igazán, mert a kórház előtt hátulról beléjük mentek.... óhogyazajósípszóéletbe!! Ezt nem hiszem el már!!!! Szerencsére se nekik, se a kocsinak nincs baja, de *kérlek!! (*kérlek=sípszó ;) )

 Majd jött egy műtőslány, hogy mehetek az ébredezőbe (lábadozó? Megörző? Mi ennek a neve?). Már messziről hallottam Oli sírását... :( amint meglátott, beindult a végtelenített "cici! Cici!" lemez. Annyit fogtam fel, h minden oké volt, aztán kb én is végtelenítettben kérdeztem mindenkitől, h mikor szoptathatok már??? Még egy picit várjunk... Oli üvölt... "cici! Ciciii!!!" Előbb igyon... mint aki nem ivott egy napja... leöntötte magát, félrenyelt, de *kérlekszomjas volt csóri. Ok, víz benne maradt. SZOPIZHAT MÁR??? Igen... :) <3


Jajj, de boldogok voltunk, mindketten! <3

Kb egy órát voltunk itt, így, aztán felmentünk az osztályra. Kiderült, hogy ébredés után 4 órát a kórházban kell maradni. 
 Az osztályon kapott Oli egy pempőt, imádta :)


Semmi baja nem volt, csak a lábában zavarta eleinte a branül.

Levi elhozta a Babákokat, Lilu amúgy egyedül volt itthon, baromira élvezte, édességet+fagyit evett, és mesét nézett... ;)
 Hoztak kaját is, Oli összeevett mindent, pempőt, fánkot, csokiscroissant... :)

 Aztán Leviék hazamentek, mi meg maradtunk még kicsit. Játszott, rohangált, teljesen Olis volt végre! <3

Még perecet s evett! HARAPTA! :-o


22:00-kor odamentem a pulthoz, h szeretnénk hazamenni. Ok. :) kiszedték a bigyót (Olinak egy hangja sem volt), megjött Levi, és hazajöttünk...


Kicsi fogatlan gyönyörűségem! :) nem csúnyult meg az arca, csak IGAZI CSIBÉSZ lett :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése