2014. november 18., kedd

Alle gute Dinge sind drei, vagy, ahogy magyarul mondanánk: három a magyar igazság..

 Régesrégen, mikor éves vizsgálatra mentem a nődokihoz, és pont ott volt a szomszédunk, csillogó szemekkel kérdezte, hogy csak neeeem? Hisz "Alle gute Dinge sind drei!", akkor hallottam először ezt a mondást, és azóta is fejemben kattog. Bár, hozzám a magyar verzió, miszerint "és egy a ráadás" még minidg közelebb áll, de ahhoz előbb kell a három... ;)

 Nem titok, hogy régóta tervben van, hogy többen legyünk. Nem volt kérdés soha, hogy szeretnénk még gyereket(keket), a kérdés "csak" a MIKOR volt... Levi már tavaly is nagyon hajlott a dologra, egyszer még a fejemhez is vágta, hogy önző vagyok, és az is voltam, de kellett ez az önzőség ahhoz, hogy később igazán, őszintén akarhassam. Akkor még csupán egy éve ugrottam vissza a felnőtt életembe, sőt, nem is vissza, inkább csak bele a "német-felnőtt-életem"-be, alig egy éve éreztem újra igazán jól magam, ki akartam élvezni. Még az olyan igazán nagyon roppant önző dolgokat is, minthogy el tudtam menni bulizni nyugodtan, és akár le is ihattam magam... ihattam is néhány pohár ezt-azt, a gyerekek is aludtak éjjelente, az sem zavarta őket soha, hogy éppen kinél, kivel vannak. :)
 ...de azért ott motoszkált az a kistesó kérdés... ;) Idén nyár elején aztán megszületett a döntés. Ha márciusra időzítjük, akkor nagyon közel lett volna Dani szülinapjához, áprilisit nem szerettünk volna, Levi is Lilu is áprilisi (5 nap különbséggel), úgyhogy úgy döntöttünk, hogy meghívjuk a 31.  szülinapomra. Csakhogy Levinek kettő napra Írországba kellett utaznia. Kettő egész napot töltött távol, pont azt a kettő napot, mikor örültem volna, ha nem utazik el. Persze így is küldtünk meghívót! :) Tesztelgettem (mert volt itthon millió tesztem), és kíváncsian vártam, hogy mikor jelenik meg már végre a második csík? Nem jelent meg. Helyett jött a nemvárt vendégem... :( Eléggé elszontyolodtam, őszintén szólva (tudom-tudom, tisztába vagyok vele, hogy mocskosmázlisták vagyunk! :) ) nem ismertem eddig ezt az érzést... :(
 Na jó, egye fene, június is jó lesz... (Vagy augusztus... De akkor már nagyon meleg van, nagyon szenvednék... Szeptember? Egye-fene... De az egy egész nyár naaaagy pocakkal... Október? Háááááát... Sanszos a skorpió... November? Szintén skorpió-para... December? Kizárt, nem tolok ki vele, hogy karácsonykor legyen a szülinapja csóri gyereknek... Január? Szintén közel van a karácsonyhoz... Február? Végülis... Március:Dani, és körbe is értünk...)
...és Levi nem utazott el...
...és én megint tesztelgettem, mint valami bolond... Tudtam én, hogy a 23. napon ne számítsak semmire... De azért jól esett volna valami icipicihalványcsíkocska... ;) de mégiscsak a 23. nap! gyakorlatilag lehetetlen lett volna... De a 24.-en... Ott volt... nem azonnal, jóval később, de ilyen dolgokkal nem foglalkozok. Ott volt! Délután újabb teszt, ugyanezzel az eredménnyel. Másnap reggel újabb, délután megint... És még mindig senkinek nem szóltam... Csak gyönyörködtem a tesztekben, és alig akartam elhinni... Persze még véletlenül sem voltak egyértelmű kétcsíkos tesztek! Dupla lámpával, vakufényben lehetett csak látni a második csíkot... De Dani is egy negyed csíkként mutatkozott be... a vakufényes csík is csík! ;)

23.nap, 24.reggel-délután, 25.reggel-délután, 26., 27., 28., 29. 


 A 26. nap reggeléig bírtam, hogy ne tudja senki... Miután ismét egy két csíkos tesztet sikerült produkálnom, kézen fogtam Levit, és bevitem a fürdőbe, megmutatni neki a teszteket... :)


Reggeli, most-kelt-fel feje van, nézzétek el neki... ;) :)

Gyorsan meg is beszéltük, hogy a Babákoknak nem szólunk, előbb látnom KELL ultrahangon, hogy minden ok. De azért néhány barátnőnek dobtam egy üzenetet... ;)

Kivételesen a szüleinknek sem akartuk doki nélkül elmondani A Nagy Hírt. Ez egy teljesen új dolog, Lilut is, Danit is rögtön a teszt után bejelentettük (Lilut csak "-tem" Levi már Németo-ban volt...), de most... Nem tudom, öregszem... :) Várni akartam...

 Rögtön kértünk is időpontot a nődokihoz, bár tudtam, hogy szívhanghoz nagyon korai még, de azért hátha látja már, hogy jó helyen van. A 31. napra kaptunk is. Gyerekek lepasszolva (ezáltal német anyuka-társ-barátnő is beavatva :) ), dokihoz el.

...és a doki semmit sem látott... :( Náhány "pixelhibára" mondta, hogy lehet, hogy az lesz "Ő", de még korai... De naaaaagyon drukkol... :) És menjünk vissza KÉT HÉT múlva! KÉT HÉÉÉÉÉT????? Az olyan nagyon sok idő!!! :((( Ráadásul Levinek megint Írekhez kellett mennie, természetesen azon a héten. Felmerül a kérdés, hogy csúsztatjuk egy hetet, és jövünk együtt, vagy megyek egyedül? Őszintén meglepődtem magamon, de nem voltam hajlandó két hét helyett HÁRMAT várni, csak azért, mert önállótlan vagyok. ;) Úgyogy mentem egyedül.

Végig szenvedtem a hetet, hogy nem szenvedek... a világon SEMMI tünetem nem volt, sem émelygés, se semmi. Talán egy picit álmosabb voltam, de az sem volt vészes.

Levi vasárnap elment Írországba, és én vasárnap délutántól kőkeményen pocsékul voltam... Megjött az émelygés, másnapos gyomor, a hatalmas álmosság, az erős szagok, minden, amit hiányoltam...  Én hétfőn szabadnapos voltam, elvittem a Babákokat a koruknak megfelelő intézménybe, ahol összefutottam S-el (anyuka-barátnő, ő vigyáz a Babákokra, ha dokizunk), aki mondta, hogy nem túl jó neki a csütörtök, programja lenne, de mehet később, ha nem tudom áthelyezni a dokit... Huhh... Ok. Elrohantam a dokihoz, ahol pont akkor mondtak le egy időpontot, ráadásul olyan jó időre, hogy még a suliba is odaértem Liluért, szivességkérés nélkül. Így nyertem néhány napot, csütörtök helyett hétfőn láthattam a kicsiPöttyöt:



...aki még csak akkora volt, mint egy borsó, de már dobogott a szíve... Hihetetlen, még harmadjára is, hogy abból a picike borsóból egy igazi ember, érted?! egy I-G-A-Z-I-E-M-B-E-R lesz!

Levinek elörömködtem, S-nek is, de sem a Babákok, sem a szülők nem tudták még továbbra sem... A szülőknek nem akartam a gyerekek előtt elmondani, a gyerekeknek meg nem akartam Levi nélkül... Így még majdnem egy hetet kellett várnom...

Közben azért itt-ott elejtettem a hírt... Másnap pl bejelentettem a munkahelyemen... Egyrészt nagyon szeretem őket, és nem akartam előttük titkolózni, meg amúgy is?! Mire várjak még? Mindemellett néha kéne neheze(bbe)t emelnem, amit azért így már nem nagyon akartam, illetve ez mégis csak egy kajákkal foglalkozó hely! Tudniuk kell, mitől zöldülök el néha... :) Szerencsére nagyon jó fogadták, nagyon aranyosak, nem akadtak ki, főnököm közölte, hogy majd a bébi itt fog mászkálni a lábunk alatt... :)
 Aztán egy másik anyuka-társ-barátnőnek is elmondtam, akivel együtt járunk énekelni. Annyira aranyos volt, kérdezte, hogy megölelhet-e :) Annyira nagyon jól esett!

Alig vártam, hogy Levi hazaérjen, és végre elmondhassuk a gyerekeknek! A szüleim annak idején úgy mondták el tesómat, hogy álltunk a liftben, mikor Apusom mondta, hogy ősszel már négyen leszünk itt... Azonnal kapcsoltam, hogy tesóm lesz... :) Valahogy így szerettem volna én is elmondani nekik, meg is említettem Levinek, ő egy kicsit továbbgondolta, éppen emiatt nem értették a gyerekek, hogy most mi is van... :D Levi ebédnél plussz egy terítéket rakott az asztalra... Gyerekek persze néztek, hogy "HE? Ki jön?" És találgatni kezdtek, felsorolták az összes itteni ismerősünket... :) Akkor modta Levi, hogy még nem is ismerjük... Hatásszünet, megint jött a "HE?!" :) "Tudjátok hol van most?" -majd rámutatott a hasamra... "He? Anyának nagy a hasa, vagy mi?" "Neeeem, de az lesz nemsokára..." Dani kérdezett rá először, hogy "BABA?!" Majd örömujjongást hallatott, és meg akarta nézni azonnal... Lilu azonnal ölelgetett, simogatott...


Dani elég gyorsan túllépett a dolgon, még keresztet készített az evőeszközeiből, közölte, hogy erre van felszögelve a Jézus (templomban voltunk aznap délelőtt...), majd megérdeklődte, hogy nézhet-e mesét... "De Dani... Lesz egy kistesód!" "Tudooom, már mondtátok... Nézhetek mesét?" :)))) Pasi... :)

Délután felhívtuk a szüleimet, ők így reagáltak:


Kedden volt Levi Apukájának a szülinapja, őket akkor értük utol...:


Olyan nagyon jó látni a szüleink arcán is az örömet! :) Annyira boldog vagyok, hogy ők is ilyen boldogok, olyan jó, hogy mindenki velünk örül!!!

Ma amúgy ismét kukkoldában jártunk, Picinke, akinek még nincs "projectneve" már 1,9cm, és teljesen úgy néz ki, mint egy gumimaci... :) Oltári cuki szerintem... :)


A lényeget persze lehagytam... Június végére várjuk, június 30 az időpontunk. És szerintem kislány. ;) (pontosan ugyanúgy érzem magam, mint Liluval. Ugyanúgy mandarint, savanyú ízt, citromos vizet kívánok. Danival semmi kiugró ilyesmi nem volt...) 



30 megjegyzés:

  1. Most lehet kétszer lesz itt megjegyzésem,mert előzőt nem látom :/

    <3 A terítékesről lemaradtam és hála neked (vagy Levinek) most nem látom a monitort! :) :*

    VálaszTörlés
  2. De jó. :) Végig fülig ért a szám, amíg olvastalak (majdnem kedvet is kaptam én is). Gratulálok Nektek, boldog babavárást kívánok. :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, hát gratulálok! Ezt a blig baby boom-ot elképzelni sem lehet jobban :)

    VálaszTörlés
  4. Jajdeszupeeer. Örülök nektek! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  5. Juhúúúú, gratulálok, kirázott a hideg is :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulalooook!!!! Jo lesz teged olvasgatni a harmaskaval kapcsolatban (hozzank junius 17-en lesz a nagy nap :-) )
    Minden szepet es jot kivanok - egy zugolvasod :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Júni 17? Wow, az nagyon közel van a mi nagy napunkhoz! :) Lehet olvasni Téged valahol? :)

      Törlés
    2. Irasra meg nem vettem ra magam, de jelzek ha nekikezdek, egyre tobben nyaggatnak erte... :-)
      Ugy megorultem mikor meglattam a datumotokat :-D

      Törlés
  7. Óóó Ercsi, ez olyan jóóóó!!!! Vigyázz magadra!
    A szüleid arca valami csoda, ott sírtam el magamat :)

    VálaszTörlés
  8. De jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó! Super ! Gratulálok!! Mindenkinek :) :)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok, boldog babavárást ismét!!! Zugolvasód Évi

    VálaszTörlés
  10. Nagy-nagy Gratula! Boldog babavárást nektek! :)

    VálaszTörlés
  11. Szívből örülök veletek együtt Ercsi!!!!!!!!! :) ♥

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, köszönöm, KÖSZÖNÖM!!! :) Nagyon jól esnek a soraitok! :)
    ...mindig elfelejtem, hogy milyen sokan olvastok, és hajlamos vagyok hanyagolni a blogomat, nagyon sorry miatta! :( Ilyenkor minidg mélységesen elszégyenlem magam... :(

    Nagyon köszönöm, hogy itt vagytok!!!!

    VálaszTörlés
  13. ÍÍÍÍÍÍÍÍ, hatalmas gratula! :) Kendéék

    VálaszTörlés
  14. Juhééé!!! Gumimaci :-))) Levi feje nagyon cuki és igen, a szüleidnél nekem is nekindultak a könnyeim.

    VálaszTörlés
  15. Gyanús volt ez a hosszú csend :D Gratulálok, és hát akkor ünnepélyesen is üdv a klubban :))))

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok! Boldog babavárást, mindig olvaslak de nyomot nem hagyok..:)

    VálaszTörlés
  17. Ó, de jó! Veled örülök! :) Ezer éve olvaslak, nagyon régen kommenteltem, nem is ezen a néven, mert férjhez is mentem, meg azóta nekem is van egy 3 hónapos kisbabám. :D Szinte "kislányként" kezdtelek el olvasni, az elejétől fogva még a freeblogon. Na de nem ez lényeg! Annyira örültem a bejegyzésnek. Fura, de valahogy a korábbi bejegyzések sorai között átjött, pedig hát nem is ismerlek. Így nem lepődtem meg, csak már nagyon vártam :D Jó lesz a soraidon keresztül újra átélni a babavárást! :) Írj gyakran! A legjobbakat kívánom Nektek! Én meg előlépek a zugolvasók közül és jövök gyakran kommentelni...

    VálaszTörlés
  18. Ja és irtó cuki a gumimaci! :D A szüleid pedig olyan édesek, ahogy örülnek!

    VálaszTörlés
  19. Most már én is előlépek a "zugból", és jövök gyakrabban. Szívből Gratulálok Nektek! :) Olyan izgi volt, ahogy leírtad. Nagyon jó volt olvasni, mert ugyanerről szólt nálunk is az elmúlt időszak. A mi nagy napunk június 7. lesz az elsővel :)

    VálaszTörlés
  20. Szívből gratulálok Nektek Picinkéhez! :)
    Ezer éve olvaslak már én is, régebben kommenteltem is Nálad párszor, aztán ellustultam sajnos, de most akkor újból előbújok.
    Olyan szép család vagytok, megható volt látni a szüleitek örömét! <3

    VálaszTörlés
  21. Az en gyerekeim is nagyjabol igy vannak sorban, egy lany, aztan egy fiu 17 honap kulonbseggel, a legfiatalabb meg kicsit nagyobb szunettel a nagyok utan, es en is ugyanigy ereztem, hogy o is lany lesz, mert minden ugy volt, mint a lanyomnal.
    Sot, a szules is ugyanugy indult, estefele a tv elott hevereszve elment a magzatviz, es ok ketten szinte percre pontosan ugyanakkor szulettek, de a kicsi megis fiu lett :)
    Nem is akartam hinni a fulemnek, mikor mondta a doki:)

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok!!! Boldog babavárást!💞

    VálaszTörlés
  23. Gratulálunk hozzá :) :) :) Vigyázzatok Magatokra :) Sok Puszi Nyuszi,Balázska,Papó,Zsuzsannya :) :) :)

    VálaszTörlés
  24. Gratulálok, ez szuper!!!!! :) Boldog gömbölyödést! :)

    VálaszTörlés
  25. De jóóóóó!!! gratulálok!!!

    VálaszTörlés