2012. június 28., csütörtök

24 óra

Eddig tartott, míg azt hittem/hittük, hogy Dani szülinapjára 5-en leszünk.

Minden tünet stimmelt. Hányinger, alvás, ingerlékenység... De csak PMS volt... Tegnap reggel teszteltem, amin jó 45 perc után megjelent valami, ami nem is volt ott igazán, a naptár szerint nem is lehetett volna még ott akkor sem, ha ott lett volna, de én láttam valamit... És, bár az elmúlt egy hónapban nagyon sokan kérdeztek rá, hogy mikor jön a harmadik, és én mindig mindenkinek azt mondtam, hogy most még nem, még nem tervezzük, mégis úúúúúgy örültem, hogy látok valamit... Nem akartam elmondani Levinek, mára vártam 12db tesztet, újra akartam tesztelni, és a névnapján meglepni, de tegnap este, mikor kifordult a számból a csoki, ami csuda édes volt, rákérdezett nevetve, hogy "terhes vagy?", mire csak mosolyogni tudtam, és megmutattam a tesztet, amin ő is látta a valamit, de persze nem akarta beleélni magát. Viszont láttam a szemét... Csillogott... Örült... Nagyon! :)
 Ma vártam a teszteket, hogy újra megnézhessem, hogy tényleg ott van-e a valami. A tesztek nem jöttek... De a "pipacsvirágzás" (by WS :) ) igen... :( És én csuda szomorú lettem... Amúgy is csak vasárnapra (nem) vártam...
 Levinek megírtam SMS-ben, ő is azt írta, hogy nagyon szomorú...

Azt hiszem, most jön az újratervezés... :) Hisz úgy örültünk tegnap... De annyi mindent terveztünk/terveztem... Munka, iskola... Két gyerek mellett sem lenne könnyű, nemhogy 3-4 mellett...  (mert, ha már 3, akkor már 4... ;) ) A munka még csak-csak, de a 3 éves nappali képzés Heidelbergben, segítség nélkül, kizárt. Csak állandó bébisziterrel / au-pair-rel lehetne megoldani. És, bár még egy bébi elfér itt, még egy kisgyerek nem nagyon... Tehát jó lenne egy nagyobb lakás addigra. Kerttel. :) (vendégszobával az au-pair-nek :) ) Illetve a + 2 gyerek + 6 évet jelentene itthon... A mostani 5 mellé... Ha lenne valami, akármi, bármi, amiben jó lennék, amit itthonról is lehetne csinálni, amiből esetleg itthonról is lehetne pénzt csinálni, az megint más lenne. De nagyon nem értek semmihez. És nem is tudom, hogy mit csinálnék. Vagyis de, tudom. Dúla lennék, és szüléseken asszisztálnék... :) Akár holnaptól! :)

 Ja?4 Levi az előbb azt mondta, ha már lúd, legyen kövér... Legyen 5-6 gyerekünk... :-O :))))

7 megjegyzés:

  1. Szívmelengető, hogy nyelvújító lettem :)
    Annyira mélyen átéreztem, nem Te vagy az első, aki így volt, hogy egy téves riasztásnak köszönheti a baba, hogy megszülethetett ;)
    Én örülnék nektek :)
    Beszéljünk le a jövőben egy időpontot, és majd pocakosodjunk együtt :D
    Én a babára "szavazok" !!!

    VálaszTörlés
  2. Hááát, anyukám még kétszer "pipacsvirágzott", miután megtudta, hogy terhes velem. :)

    Drukkolok a 3. babához!

    VálaszTörlés
  3. :-)
    Az ilyen "riasztások" arra jók, hogy jól befészkelje magát a tudatodba, hogy milyen jó lett volna ha..., és szép lassan átalakuljon milyen jó lenné-be:)
    Ha szeretnétek hajrá! Ha kicsit halasztanál és most inkább munka-tanulás, én azt is megértem, szerintem aakkor sem maradsz le semmiről. A lényeg, hogy a lelked rendben legyen, és bárhogy döntötök, ne sóvárogj a másik után.
    pussz

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek Beával! :-) Amikor nem tervezed, de számítasz rá, mert megvan az esélye, hogy pozi a teszt, aztán mégis negatív, szomorú leszel, de akkor már teljes szívvel akarod, tervezed, és projekt lesz belőle. :-) Hiába van az, hogy előtte csak becsúszott volna, már annyira beleéled magad, hogy az hihetetlen, és babaprojektté változik! :-)

    Nagyon-nagyon Drukkolok Nektek! :-)

    Nekem is hasonló a parám... én is tanfolyamot tervezek, két éveset... és én is akartam dolgozni... de valószínűleg mindennel halasztok egy kicsit, mert van valaki, aki nem tűr halasztást. :-)

    VálaszTörlés
  5. Akkor én is mesélek valamit.

    Nyaralás előtt szintén így jártam, reggeli kávékorty kifordult a számból, hányingerek, émelygés, puffadás, komatózus mélyalvás napközben. És a teszt... volt ott "valami". Részemről első körben mély para (terveim vannak, és igen, önző dög lehetek, hogy bő öt év eltelte után vágyom arra, hogy újra nő lehessek, hogy ne szoptassak és növesszek hasat tandem üzemmódban, hogy visszakapjak egy kicsit az életemből, szükségem van egy kis levegőre, ahhoz, hogy újra erőre kapjak és ugyanolyan boldogan vágyjak-áhítozzak egy kisbabára, ahogy tettem ezt az első három esetében) majd egyre szélesebb mosoly. Ha jönni akar, hát jöjjön. :)
    Aztán nyaralás után újra teszteltem, mert a tünetek megszűntek. és negatív lett és "föllélegeztem". (bár menzeszem még mindig nincs, és csodával lenne határos, ha a napi kistucat szoptatás mellett ennyi idősen várandós lennék csak úgy)
    És persze, lassacskán -ahogy Bea írja okosan- átmegy a jelen érzés dejólennébe. :) (én ismerve magamat, jövőre tendálom a vágy testet-öltését :D)

    Ercsi, nincs jogom észtosztani, meg megmondani a tutit, de egy tanácsot azért adnék: ismerd meg önmagad határait és ne menj rajtuk tovább. Fiatal vagy még, annyi év áll előttetek. A te helyedben most adnék magamnak egy kifutási időt, beiratkoznék és elvégezném a hőnáhított hebamme sulit, s aztán szülnék még 1-2-3-4 gyereket. Amennyi belefér a kapacitásodba, az erődbe.

    Vigyázz magadra!!!! nagy-nagy ölelés! (és bocsánat az okoskodásért)

    VálaszTörlés
  6. WS, nekem most a 13.3.3, vagy 13.3.1 tetszett volna... :( De még visszatérünk rá! Valószínű tavaszi babánk lesz, méghozzá májusi, a kérdés csak az, hogy MELYIK májusban :D

    Leonine, á, nekem ez most tuti nem... :( Újra teszteltem, egyértelműen negatív... :(

    Bea, éppen ez a baj... Hogy úgy érzem, hogy bárhogy döntök, a lelkem sóvárogni fog a másik verzió után... :(

    Babi, mit szeretnél tanulni?

    Cucka: ohhh... Én is szoptatás mellett lettem Danis... ;) Szóval jövőre? :))))
    Igen, keresem a határaimat... Van, hogy azt mondom egy elég lett volna, máskor meg simán idevízionálok még 1-2-t... :)
    És nem veszem "észosztásnak", ha nem akartam volna a véleményeteket hallani, nem írok róla! ;)

    VálaszTörlés
  7. Kezdd el a kepzest Eri, aztan majd alakulnak a dolgok maguktol. Szerintem is szuper hebamme lennel, biztos vagyok abban is, hogy sok szep elmennyel gazdagodnal, hiszen folyamatosan egyutt "szulhetnel" a kismamakkal. Es ez nem zarja ki, hogy legyen meg babatok, akar menet kozben is. Mert igy izgalmas az elet. Szoval ne hezitalj, legyel bator.

    VálaszTörlés