2012. január 27., péntek

50!!!!



:))))

Nem is 50...

50,1!!!!!

:)

Ennyit mértem az előbb a mérlegen! Utoljára 2010. november végén voltam ennyi, vagyis 14 hónapja. Akkor már nem annyira örültem, hogy a súlyom zuhanórepülésbe kezdett, egyébként meg sem álltam 46,3-ig (2011.04.24.). Hiába volt minden vérvizsgálat, nincs szervi bajom, egyszerűen csak fogyok, mert nincs időm, energiám, kedvem enni. A karácsonyi szünetben viszont megjött a kedvem, és ettem, és ettem, és ettem... :) Valószínű nagy szerepe van ebben a fogamzásgátlómnak is, ami a papírja szerint étvágyat csinál, dehát pont ezért kezdtem szedni! Szóval öröm, bódottá! 52-ig jó lenne eljutni! :)

14 megjegyzés:

  1. Na ennek nagyon örülök!!!

    VálaszTörlés
  2. :) 52-ig nekem is jó lenne eljutni egyszer... csak én felülről közelítem majd meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bea, én már 53-54-el is kiegyeznék. :D

      Ercsi, neked meg gratula, rád fért nagyon! :)

      Törlés
  3. Bea, te most ne akarj 50 lenni! ;)

    Cuckam, te is raersz meg! :)

    VálaszTörlés
  4. Jupiii!Ismét mehetsz vért adni! ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mert szoptatok... :(

      Törlés
    2. Dejóóó! Örülök, hogy sikerült hízni kicsit! Én is magamra szedtem két kilót így most 55! Öröm és bodottá' :)

      Törlés
  5. hű nekem is fogamzásgátlót kén szednem hogy hízzak?
    48 kg vagyok. de amit 7 éve szedtem attól nem hiztam. te milyen eszel, ha megkérdezhetem!

    Amúgy így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Cerazette-t ez az egyetlen, amit lehet szoptatás mellett. Elméletileg minden bogyó étvágyat csinál, ezért gyanusítják őket azzal, hogy híznak tőle a nők. Nem "hízást csinálnak", étvágyat ;) Egyébként, a lánykoromban szedettektől nem híztam szerintem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért mert én sem híztam még az étvágyam sem volt jobb!
      Köszi!

      Törlés
  7. Akkor most mar engem is tulszarnyaltal legalabb ket kiloval :):):) Örülünk, hogy vegre megjött az esti-karacsonyi etvagynak a hatasa :)

    VálaszTörlés
  8. Hogy vagytok Ercsi? Hiányoztok!!!!!

    VálaszTörlés